INFORMACJA   O ZAKRESIE I SPOSOBIE UDZIELANIA ŚWIADCZEŃ MEDYCZNYCH W CZASIE STANU EPIDEMII WIRUSA SARS-COV-2

W związku z epidemią wirusa sars-cov-2 (“koronawirus”) zgodnie z zaleceniami i wytycznymi Naczelnej Izby Lekarskej oraz Głównego Inspektoratu Sanitarnego w Polsce w trosce o bezpieczeństwo Twoje, Twoich najbliższych oraz pracowników  i ich rodzin z dniem  04.05. 2020 zmieniamy sposób i zasady udzielania świadczeń medycznych w naszej klinice.

W celu zminimalizowania ryzyka możliwej transmisji wirusa podczas udzielania opieki stomatologicznej  zasady postępowania będą rygorystycznie  przestrzegane .

Zgodnie z zaleceniami i wytycznymi NIL oraz GIS nie udzielamy świadczeń stomatologicznych  osobom, u których:

Wystąpił co najmniej jeden z wymienionych objawów ostrej infekcji układu oddechowego:

  • gorączka (temperatura ciała powyżej 37 st. Celsjusza)
  • kaszel
  • duszność

Lub osobom, które w okresie ostatnich 14 dni:

  • przebywały za granicą, szczególnie w regionie, w którym podejrzewa się utrzymującą się transmisję sars-cov-2.
  • miały bliski kontakt z osobą, u której stwierdzono zakażenie sars-cov-2 (kontakt z przypadkiem potwierdzonym lub przypadkiem prawdopodobnym) oraz z osobą bedącą na kwarantannie.
  • które przebywają na kwarantannie lub na zwolnieniu lekarskim z powodu choroby zakaźnej.


W sytuacji gdy potrzebujesz  pomocy stomatologicznej postępuj zgodnie z poniższymi wytycznymi :

  1. Po pierwsze : ZADZWOŃ do nas na numer: 604445144.

Absolutnie nie przychodź bez wcześniejszego zadzwonienia do nas.

  1. Jeżeli nie odbierzemy, najprawdopodobniej właśnie udzielamy innej osobie świadczenia stomatologicznego.
  2. Zadzwoń ponownie lub wyślij smsa z prośbą o kontakt z naszej strony.
  3. Podczas rozmowy  telefonicznej poinformuj nas o swoim stanie zdrowia i problemie stomatologicznym.
  4. Możemy poprosić o przesłanie sms-em zdjęcia miejsca w którym odczuwasz dolegliwości. Proszę wówczas je wykonać i przesłać  i oczekiwać na kontakt z naszej strony. Nie dzwoń , nie blokuj połączenia  my się odezwiemy.
  5. Na miejscu prosimy o stosowanie się do poleceń personelu oraz instrukcji postępowania dostępnych przy wejściu.


Stosując się do zaleceń dbamy o wspólne bezpieczeństwo.

Przeczytaj zasady RODO:

FAQ - Pytania i odpowiedzi

Tak, akceptujemy płatności kartami.

Konsultacje lekarskie oraz przeglądy stomatologiczne są płatne zgodnie z cennikiem.

W celu ustalenia terminu wizyty prosimy o kontakt telefoniczny lub wizytę w naszej recepcji.

Dysponujemy dużym i wygodnym parkingiem przed budynkiem kliniki.

Tak, nasza klinika jest przygotowana na przyjmowanie osób niepełnosprawnych.

Tak, leczymy dzieci w każdym wieku.

Tak, wysyłamy pacjentom przypomnienie o zbliżającym się terminie wizyty.