INFORMACJA O ZAKRESIE I SPOSOBIE UDZIELANIA ŚWIADCZEŃ MEDYCZNYCH W CZASIE STANU EPIDEMII WIRUSA SARS-COV-2
W związku z epidemią wirusa sars-cov-2 („koronawirus”) zgodnie z zaleceniami i wytycznymi Naczelnej Izby Lekarskej oraz Głównego Inspektoratu Sanitarnego w Polsce w trosce o bezpieczeństwo Twoje, Twoich najbliższych oraz pracowników i ich rodzin z dniem 04.05. 2020 zmieniamy sposób i zasady udzielania świadczeń medycznych w naszej klinice.
W celu zminimalizowania ryzyka możliwej transmisji wirusa podczas udzielania opieki stomatologicznej zasady postępowania będą rygorystycznie przestrzegane .
Zgodnie z zaleceniami i wytycznymi NIL oraz GIS nie udzielamy świadczeń stomatologicznych osobom, u których:
Wystąpił co najmniej jeden z wymienionych objawów ostrej infekcji układu oddechowego:
- gorączka (temperatura ciała powyżej 37 st. Celsjusza)
- kaszel
- duszność
Lub osobom, które w okresie ostatnich 14 dni:
- przebywały za granicą, szczególnie w regionie, w którym podejrzewa się utrzymującą się transmisję sars-cov-2.
- miały bliski kontakt z osobą, u której stwierdzono zakażenie sars-cov-2 (kontakt z przypadkiem potwierdzonym lub przypadkiem prawdopodobnym) oraz z osobą bedącą na kwarantannie.
- które przebywają na kwarantannie lub na zwolnieniu lekarskim z powodu choroby zakaźnej.
W sytuacji gdy potrzebujesz pomocy stomatologicznej postępuj zgodnie z poniższymi wytycznymi :
- Po pierwsze : ZADZWOŃ do nas na numer: 604445144.
Absolutnie nie przychodź bez wcześniejszego zadzwonienia do nas.
- Jeżeli nie odbierzemy, najprawdopodobniej właśnie udzielamy innej osobie świadczenia stomatologicznego.
- Zadzwoń ponownie lub wyślij smsa z prośbą o kontakt z naszej strony.
- Podczas rozmowy telefonicznej poinformuj nas o swoim stanie zdrowia i problemie stomatologicznym.
- Możemy poprosić o przesłanie sms-em zdjęcia miejsca w którym odczuwasz dolegliwości. Proszę wówczas je wykonać i przesłać i oczekiwać na kontakt z naszej strony. Nie dzwoń , nie blokuj połączenia my się odezwiemy.
- Na miejscu prosimy o stosowanie się do poleceń personelu oraz instrukcji postępowania dostępnych przy wejściu.
Stosując się do zaleceń dbamy o wspólne bezpieczeństwo.
Przeczytaj zasady RODO:
FAQ - Pytania i odpowiedzi
Tak, akceptujemy płatności kartami.
Konsultacje lekarskie oraz przeglądy stomatologiczne są płatne zgodnie z cennikiem.
W celu ustalenia terminu wizyty prosimy o kontakt telefoniczny lub wizytę w naszej recepcji.
Dysponujemy dużym i wygodnym parkingiem przed budynkiem kliniki.
Tak, nasza klinika jest przygotowana na przyjmowanie osób niepełnosprawnych.
Tak, leczymy dzieci w każdym wieku.
Tak, wysyłamy pacjentom przypomnienie o zbliżającym się terminie wizyty.